Emilia Sjödin

Gårdagens festligheter



Igår hade jag en jätterolig kväll med mina vänner. Vi busade runt och garvade de mesta dels av tiden. Haha! Vi tog nattbussen hem och när jag väl kom hem var det fest hemma. Min bror fyllde ju år så han hade fixat en fest. Vilket gjorde att det tog längre tid för mig att gå och lägga mig. 
#1 - Alina

sv: Tack så mycket!

#2 - PINKPIERCINGS.se

svar: Glassen blev jättegod :D

#3 - MALIN

gud vad mysigt! vill också bowla..... :)

#4 - MADDISENJ.SE

Såg ut som en fin kväll

#5 - Hanna Andersson

Ser riktigt mysigt ut!

#6 - linnéa

SV: Tack!
Åh så mysigt det där såg ut! :)

#7 - HJJONSSON

Låter som en bra kväll! :D

#8 - i s a b e l l a w l

svar: tack så mycket ♡♡

#9 - Karin Lygnersjö

Ser ut som en riktigt rolig kväll! :)

Svar: Det var det också :)
Emilia Sjödin

#10 - Jessica

Låter som ni hade en mysig kväll :)

Svar: Det hade vi verkligen :)
Emilia Sjödin

#11 - Tess

Det ser riktigt trevligt ut! :) Kram

#12 - Sara

Hej!
Just nu har jag frågestund på bloggen, skulle bli jätte glad om du ville ställa några frågor.Direktlänk; http://ssarass.blogg.se/2014/march/fragestund.html#comment
Kram!
Ps: gott med tårta :p

#13 - Sara

Hej!
Just nu har jag frågestund på bloggen, skulle bli jätte glad om du ville ställa några frågor.Direktlänk; http://ssarass.blogg.se/2014/march/fragestund.html#comment
Kram!

#14 - V I L M A L A ♔

Åh vad kul det såg ut, kram ^^

Svar: Det var det också :) Kram
Emilia Sjödin