Emilia Sjödin

Solen skiner och fåglarna kvittrar.
 
 
Hej! Idag gick jag ut och fotade. Gick inte speciellt bra då de blåste som sjutton. Mitt stativ höll på att ramla flera gånger, inte bra haha. Solen skiner och det är faktiskt varmt ute. Ute i skogen kvittrade fråglarna så fint. Jag längtar verkligen till sommaren nu. 
 
Jag tänkte berätta om gårdagen lite. Efter skolan gick jag hem till min kompis nya lägenhet och tittade, riktigt mysigt faktist. Skulle också vilja ha en lägenhet i Falun så jag slapp åka buss så länge varje dag. I alla fall, efter vi hade varit hos henne gick jag och min kusin ner på stan för att äta. Vi gick in på american take away och vi valde så klart pizzan el taco! Världens godaste pizza. Sedan gick vi till hemmakväll och köpte på oss massa godis. Sedan gick vi på bio och kollade på Hallå Hallå. Har ni sett den? Den var rätt okej faktistk. Lite kul när filmen utspelar sig här i Falun och stockholmare som försöker prata dalmål, haha. 
 
Hoppas ni har haft det bra. Njut av helgen nu! 
#1 - PINKPIERCINGS.se

Fina du! :* Solen skiner här också :D

Svar: Tack sötis! Vad roligt :)
Emilia Sjödin

#2 - Madde

Sjukt fina bilder! :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Emilia Sjödin