Emilia Sjödin

STYLE is a way to say who you are without having to SPEAK.
 
 
 
Topp/Jeans - Ginatricot.  Skinnjacka - Vero moda. Väska - Lindex. Solglasögon - Cubus. Skinnvantar - Goat Nappa. skor - Tiamo scorett. 
 
Hej! Hur är det med er? Med mig är det bara bra. Jag är lite irriterad på vädret bara. Ena dagen är det verkligen vårväder och andra dagen snöar det. Jag tog fram skinnjackan för någon dag sedan och nu när snön och minusgraderna är tillbaka igen så är jag tvungen att använda min kappa igen. Jag vill att all snö ska försvinna och sedan kan det bli vår!
 
Tio bra saker med våren. 
1. Det blir ljusare. 
2. Det blir varmare. 
3. Man kan använda färgglada kläder. 
4. Mer färg i naturen. 
5. Man blir gladare. 
6. Man behöver inte bära varma kläder. Skinnjackan tas fram. 
7. Man kommer närmare sommarlovet. 
8. Håller sig vaken längre. 
9. Fåglarna kvittrar mer.
10. Huden blir inte lika torr. 
 
#1 - anna

snyggt! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#2 - ebba

riktigt söt topp! :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin