Emilia Sjödin

Fråga med svar
Fråga : Vilken photoshop använder du dig av?
 
Svar: Hej! Vilken bra fråga, jag har faktiskt en kategori som heter photoshop men den har jag inte uppdaterat i på jättelänge. Det är nämnligen så att jag inte använder mig av photoshop längre, jag tyckte det var alldels för svårt och desutom har jag inte det på min nya dator, endast på pappas dator som går otroligt segt, eller om det var min gamla dator som jag gav till morfar? Strunt samma, men i alla fall så när jag väl testade att redigera bilder i photoshop så var det photoshop sc3. Nu använder jag för det mesta bara picmonkey.com. Kram! 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - ♡ Hanna Andersson ♡

Åh så fin du är! :D

Svar: Tack fina du! :)
Emilia Sjödin

#2 - Sanna Widman

Så vacker! :)

SVAR:
Tack :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin