Emilia Sjödin

Fredag
 
Hej! Äntligen fredag, den här veckan har jag haft fullt upp med nationella prov i skolan därav har jag inte uppdaterat så mycket som jag hoppats på. 
Idag i skolan hade jag inte mycket lektioner, jag gick till kuratorn och pratade av mig och för första gången kände jag mig rikigt stolt och nöjd med mig själv, riktigt kul faktiskt. Sedan hade vi bara en riktig lektion, och efter de fick man jobba självständigt så jag och några kompisar satt oss ner och spelade kort istället, bäst att ta vara på tiden på bästa sätt, haha. Jag slappade även i soffan i skolan och en lärare tyckte tydligen att det var roligt så hon knäppte kort på mig och lade ut det på min skolas facebook sida... kul? Bilden har ni nedan. Hoppas ni har haft en bra vecka, ikväll ska jag försöka umgås med mina kompisar. Vad ska ni göra?
 
 
#1 - V I L M A L A ♔

Ibland är det både nyttigt och skönt att prata av sig! Himla härliga bilder :D

Svar: Ja verkligen ! Tack så jättemycket, kram :)
Emilia Sjödin

#2 - HJJONSSON

Så vacker!

Svar: Men tack fina du! :)
Emilia Sjödin