Emilia Sjödin

Skrivkramp?


Hallå där! Dagen idag har i princip bestått av skrivkramp. På min första lektion idag skulle vi göra ett psykologiprov, men jag han inte klart med det så vi fick en halvtimme extra, men jag blev fortfarande inte klar då heller så jag skulle få fortsätta med provet efter min mattelektion. Jag fick en kvarts lunch och sedan skulle jag gå på mattelektionen, där man skrev en hel del också. Direkt efter matten skulle jag fortsätta med provet så en rejäl skrivkramp fick jag kan jag då säga. 

Efter skolan gick jag och Emma och köpte kulglass och sedan gick vi till stadsbiblioteket för att plugga inför det stora nationella provet i matte på fredag. Det gick sådär, och tillslut gav vi upp och gick hem till Emma och åt mat. Riktigt trevligt faktiskt. Nu sitter jag hemma och är helt slut, värmen har tagit  all min energi. Hoppas eran dag har varit bra ! 
#1 - ☆Z I N J A☆

kul att det blev kulglass iaf:D

Svar: Jo precis! :)
Emilia Sjödin