Emilia Sjödin

Varför började jag blogga?
 
Ja, varför började jag att blogga? Jag har haft en blogg så länge jag kan minnas. Jag tror det hela började år 2009-2010, ja så kort minne har jag. Jag har haft upp mot tio olika bloggar, fotobloggar, sminkbloggar, vardagsblogg och blogg med kompisar. Jag har nog alltid bloggat för att dela med mig av tips, ni vet när man kommer på något riktigt bra och man vill säga det till folk, då är det smart att ha en blogg att skriva på. Eller när man vill påverka och säga sina åsikter, och för att få respons och förstå hur andra resonerar. Eller en väldigt stor anledning till att jag skaffade mig en blogg - det var väldigt modernt och "inne" att ha en blogg. Sedan är det ju så att mitt minne inte alltid är med mig. Då är det väldigt enkelt att gå bak i arkrivet och leta reda på vad man har gjort om man väl har en blogg. 
 
Något jag är besviken på är att jag inte stannade kvar på min första blogg. Tänk om jag kunde gå tillbaka i arkviven från 2010, det hade varit rätt kul att se, framför allt genom att se att man verkligen har utveklats när det gäller bättre inlägg. Eller för att kolla på sina fula fjortisbilder haha. Eller när jag hade en tät familj som var ute och gjorde massa roligt tillsammans, bilder på mamma eller bara ett litet inlägg om min mamma, just för att se hur bra jag mådde då. Det saknar jag verkligen. 
#1 - i s a b e l l a w l

svar: Ja, visst är hon!

#2 - Jen Nguyen

Verkligen synd att man inte kan se din första blogg :) gud va nostalgic det skulle va för dig!

Svar: Ja verkligen! Det är något jag verkligen ångrar :) kram
Emilia Sjödin

#3 - Anita

Åh! Så söt bild :D

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#4 - amanda

söta!

Svar: Tack söta du! :)
Emilia Sjödin