Emilia Sjödin

Överraskningsmiddag och halloween

Nu var det sådär länge sedan jag bloggade igen... 

Tänkte berätta lite roligt som jag har hittat på under senaste tiden. Jag vet faktiskt inte varför jag inte har uppdaterat bloggen? Det har liksom inte blivit tid för det. Men ett till inlägg dyker in senare under kvällen kan jag lova er! 

Jag, Nanna och Mimmi gjorde en överraskningsmiddag för vår vän Filippa i fredags. Eftersom hon ska flytta ifrån våran by.. Det var Ballonger precis överallt och sedan gjorde vi även en jättegod middag. Hasselbackspotatis med kött och tsatsiki. Senare på kvällen drog vi in mot stan för att gå på en halloweenfest. Huset hade de verkligen lagt ner mycket tid på. Spindelnät överallt och en lampa om lyste eldsflammor över hela husväggen. Det var en helt okej kväll! 

En annan dag åt jag med Nanna och Emma på stan. Vi åt på mimos och där var ser verkligen sjukt god mat! Ett ställe som jag kommer att äta på fler gånger i framtiden. 

Glöm inte att hålla er uppdaterade! Ett nytt inlägg kommer snart! 
KRAMAR!