Emilia Sjödin

Ska du till Hollywood? Röda mattan!
red carpet
Tjenare tjejer! Nu på onsdag ska jag på en fest som har temat "RÖDA MATTAN" då jag kommer i princip klä mig i det som finns i bilden ovan. Dock inte resväskan haha! Klänning, klackar, lockigt hår och en snygg sminkning osv. Det roliga är att på onsdag natt kommer min familj in och hämtar mig för att vi ska åka till Egypten! Så vi åker direkt från festen ner till arlanda. Jag kommer alltså gå på ett plan klädd med röda mattan tema, och sedan ha en rosa resväska efter mig. Haha folk kommer tro att jag ska till Hollywood eller liknande. Men sak är då säker, jag kommer att glänsa på flygplatsen! 
 Hoppas ni har en bra söndag mina vänner! KRAMAR! 
 
 
#1 - Sanna Widman

Du kommer bli superfin! haha låter najs med resan, arlanda och allt dedär ;) :D

Svar: Hoppas på det! :) haha ja det kommer bara se lite roligt ut :) Kram!
Emilia Sjödin

#2 - ♫♪ sandra

snyggt!

#3 - julia

Så fint!!

sv: Ja visst är det såå fint!! Verkligen min favorit! Kram

#4 - sabina

sv; Tack så mycket!