Emilia Sjödin

Vissa dagar är inte alls bra
 
Hej! Igår kväll kände jag att det hemska "deppmörkret" trängde sig på. Sjukanmälde mig från skolan idag. Gick upp tidigt och tog en lång promenad för att få rensa mina tankar. Vissa dagar är inte bra helt enkelt. Det jag tycker är läskigt är att de bara kommer huxflux och plötsligt mår jag dåligt. Det brukar oftast gå över efter en dag och därför ska jag gå till skolan imorgon. Jag hoppas att snön snart kommer så det slipper vara så mörkt.. 
#1 - Susanna Maria J

Känner också att jag blir påverkad av mörkret.. Men det är bara att hålla ut för tiden går fort och snart är det vår och sommar igen. Kram på dig fina du!

Svar: Tack det samma ! :) kram
Emilia Sjödin

#2 - Becka

Har samma problem med vintern och mörkret, men försöker verkligen drömma mig tillbaka till sommaren! Kram

Svar: Åh visst är det jobbigt ? Håller med dig, längtar verkligen till sommaren :) eller till december då jag åker utomlands :)
Emilia Sjödin