Emilia Sjödin

Folk som pratar
 
Hej! Jag känner mig så irriterad nu på senaste tiden. Här om dagen i skolan hörde jag ett gäng killar som sade mitt namn högt i matsalen. När jag skulle gå och ställa mina saker vid disken kollade de på mig och började asgarva.. Asså jag förstår verkligen inte vad problemet är? Jag är inte elak mot någon, jag snackar aldrig skit om folk så jag förstår inte varför folk pratar om mig? Nu säger jag inte att de beöver ha sagt något elakt om mig, det är bara det att man blir irriterad på att man inte vet vad de säger. De kan lika gärna sagt något bra om mig och så var jag bara i närheten och då kanske det blev pinsamt för dem så de började skratta. 
 
Aja, jag tänker inte känna att jag har dåligt samvete för något för jag vet att jag inte behandlar människor på ett dåligt sätt. 
 
#1 - MADDISENJ.SE

Snygg outfit.

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#2 - i s a b e l l a w l

Usch för sådana människor!! Ta inte åt dig!!

Svar: åh, Tack snälla du!!

Svar: Nej det ska jag inte göra ! Kram :)
Emilia Sjödin

#3 - ♫♪ sandra

snyggt!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#4 - Sofia

Så fint!!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#5 - Mlie -Tävling på bloggen-

Riktigt snygga bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#6 - carolines

Riktigt fina bilder! :)

Svar: tack! kram :)
Emilia Sjödin

#7 - Isabell

SÅ fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket! kram :)
Emilia Sjödin

#8 - Marlene S.R

snygg outfit!

Svar: Tack du! :)
Emilia Sjödin

#9 - LOUISE

Efter att ha haft en pojkvän en längre tid har jag fått lite inside-information om vad som egentligen händer i killgäng och vad de pratar om vill jag bara säga att killar pratar sällan skit om oss tjejer. Pratar de om en tjej är det oftast för att en i deras gäng är intresserad av henne. Hoppas verkligen att du mår bättre nu och jag tror på din teori om att de sa något bra om dig så de blev pinsamt när du gick förbi! :)

Svar: Åh vad glad jag blir av att du säger det här! Jag var rädd ett tag där att jag var taskig eller så! Tack så mycket. KRAM! :)
Emilia Sjödin