Emilia Sjödin

GLAD! Idag är livet bra, idag mår jag bra!
FOTO// Emma (LÄNK)  Redigering// Jag 
 
Som rubriken lyder, idag är jag glad, livet är på topp! 
Ingen stress i skolan och jag mår allmänt bra. Kan behövas sådär innan mörkret smyger sig på. Hur brukar ni må på hösten? När det blir mörkare ute mår jag oftast psykiskt dåligt. Det behöver inte vara av någon speciell anledning men när det är mörkt när man åker till skolan och mörkt när man kommer hem igen så blir jag lätt irriterad. Vi behöver liksom solljuset. 
 
Jag är lite rädd för att bryta ihop just under den här tiden jag inte går till någon kurator och pratar av mig med. Men jag ska klara av det här på egen hand! Jag klarar allt och jag ska inte låta den mörka hösten få mig på dåligt humör. 
 
Så nu vill jag veta, Hur mår du under den mörka hösten, och vad gör du för att må bättre?
#1 - Elin

härligt att höra! fina bilder :)

Svar: tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#2 - hjjonsson.blogg.se

Skönt! Friends serien eller musik gör så att jag mår bättre hehe!

Svar: ja! okej vad roligt att höra ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Lydia Elstig

Riktigt fina höstbilder!

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#4 - Emelie

Personligen är hösten min favoritårstid, tycker den är supermysig! Men klart att en kan bli ganska deppig ibland när det knappt är ljust alls under dagen under den längre perioden. Men jag ser till att göra det bästa av det hela. Tänder mysbelysning på rummet (ljusslingor och en massa ljus) läser en bra bok, eller kollar på en bra film eller liknande och umgås med människor som får mig att må bra.
Kram<3

#5 - Emelie

Personligen är hösten min favoritårstid, tycker den är supermysig! Men klart att en kan bli ganska deppig ibland när det knappt är ljust alls under dagen under den längre perioden. Men jag ser till att göra det bästa av det hela. Tänder mysbelysning på rummet (ljusslingor och en massa ljus) läser en bra bok, eller kollar på en bra film eller liknande och umgås med människor som får mig att må bra.
Kram<3

#6 - Emelie

Personligen är hösten min favoritårstid, tycker den är supermysig! Men klart att en kan bli ganska deppig ibland när det knappt är ljust alls under dagen under den längre perioden. Men jag ser till att göra det bästa av det hela. Tänder mysbelysning på rummet (ljusslingor och en massa ljus) läser en bra bok, eller kollar på en bra film eller liknande och umgås med människor som får mig att må bra.
Kram<3

#7 - Emelie

Personligen är hösten min favoritårstid, tycker den är supermysig! Men klart att en kan bli ganska deppig ibland när det knappt är ljust alls under dagen under den längre perioden. Men jag ser till att göra det bästa av det hela. Tänder mysbelysning på rummet (ljusslingor och en massa ljus) läser en bra bok, eller kollar på en bra film eller liknande och umgås med människor som får mig att må bra.
Kram<3

#8 - Emelie

Personligen är hösten min favoritårstid, tycker den är supermysig! Men klart att en kan bli ganska deppig ibland när det knappt är ljust alls under dagen under den längre perioden. Men jag ser till att göra det bästa av det hela. Tänder mysbelysning på rummet (ljusslingor och en massa ljus) läser en bra bok, eller kollar på en bra film eller liknande och umgås med människor som får mig att må bra.
Kram<3

#9 - Emelie

Personligen är hösten min favoritårstid, tycker den är supermysig! Men klart att en kan bli ganska deppig ibland när det knappt är ljust alls under dagen under den längre perioden. Men jag ser till att göra det bästa av det hela. Tänder mysbelysning på rummet (ljusslingor och en massa ljus) läser en bra bok, eller kollar på en bra film eller liknande och umgås med människor som får mig att må bra.
Kram<3

#10 - Emelie

Personligen är hösten min favoritårstid, tycker den är supermysig! Men klart att en kan bli ganska deppig ibland när det knappt är ljust alls under dagen under den längre perioden. Men jag ser till att göra det bästa av det hela. Tänder mysbelysning på rummet (ljusslingor och en massa ljus) läser en bra bok, eller kollar på en bra film eller liknande och umgås med människor som får mig att må bra.
Kram<3

#11 - Emelie

Personligen är hösten min favoritårstid, tycker den är supermysig! Men klart att en kan bli ganska deppig ibland när det knappt är ljust alls under dagen under den längre perioden. Men jag ser till att göra det bästa av det hela. Tänder mysbelysning på rummet (ljusslingor och en massa ljus) läser en bra bok, eller kollar på en bra film eller liknande och umgås med människor som får mig att må bra.
Kram<3

Svar: Vilka bra tips! :) ja hösten är självklart mysig :)
Emilia Sjödin

#12 - Emelie

Personligen är hösten min favoritårstid, tycker den är supermysig! Men klart att en kan bli ganska deppig ibland när det knappt är ljust alls under dagen under den längre perioden. Men jag ser till att göra det bästa av det hela. Tänder mysbelysning på rummet (ljusslingor och en massa ljus) läser en bra bok, eller kollar på en bra film eller liknande och umgås med människor som får mig att må bra.
Kram<3

#13 - Josephine

Vad fina foton! Följer dig på bloglovin nu :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#14 - KassandraPalma

härliga bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#15 - Matilda

Vilka fantastiskt fina bilder!
Jag gillar hösten & uppskattar den extra mycket i år, den har börjat bra! Jag blir ganska stressad av sommaren för då ska man hinna med så mycket så när hösten kommer kan man börja ta det lugnt igen & bara ha det mysigt, det gillar jag :) Om det är någon gång på året då jag blir nedstämd så är det alltid jan, feb, mars, innan våren drar igång!

Svar: Tack så jättemycket ! Jag tycker också hösten är supermysig men det är mörkret som skrämmer mig. Kram! :)
Emilia Sjödin

#16 - j

Du kommer klarar dig genom de här mörka vädret för du är starkare än vad du vet för de vet jag att du är! styrke kramar<3

Svar: Åh tack Jessica ! :) <3
Emilia Sjödin