Emilia Sjödin

Jag skulle bara köpa skor och väska..
 
.. Ja ett par skor och en väska var det ja. Som vanligt fick jag med mig lite extra saker hem. Dock ingen sminkborste (plus i kanten). Ett par nya skor var jag tvungen att köpa då min klack låter sjukt jobbigt, jag tror det är något som är löst i själva klacken så det låter som en sten som åker fram och tillbaka när jag går... Därför fick jag med mig de här nya skorna! Köpte dem på dinsko. Ganska lik mina gamla men jag behövde ett par nya som sagt. 
Väskan är från H&M, necessären är från Åhléns.
Dagens goda gärning fick bli ett rosa band som stödjer cancerfonden. Köpte den på lindex. 
 
Hoppas ni har haft en bra måndag. Kramis! 
 
 
#1 - MADDISENJ.SE

Fin shopping!!

Svar: tack! :)
Emilia Sjödin

#2 - emma

snygga skor

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#3 - Charlotta Hägg

Sv: Jaa, det var jättemysigt :)

Och wow, vad fina grejer! Din kappa var riktigt fin också :) KRAM!

Svar: Tack så jättemycket! :) Kram
Emilia Sjödin

#4 - H a n n a S a h l q v i s t

Åhhh är fullkomligt kär i skorna! OTROLIGT snygga, dör lite här...

Svar: Åh vad kul att du tyckte om dem! :)
Emilia Sjödin

#5 - Bea

Så fina grejer :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#6 - F R I D A ▴

snygga, älskar skorna!

Svar: jag gillar de väldigt mycket :)
Emilia Sjödin