Emilia Sjödin

Jag tappade telefonen i skolans toalett
Jag, Lois och Emma. 
 
Hej! Den här dagen har varit väldigt händelserik haha. Ni vet min telefon som aldrig går sönder? Jag har en iphone 4s och den kan jag verkligen slänga in i väggen utan att den får en enda spricka. Den tappade jag i alla fall ner i toaletten i skolan haha! Jag visste att min telefon inte skulle blir utbytt på grund av sprickor på skrämen haha. 
När jag väl tappade telefonen i skolans toalett så kunde jag inte sluta skratta, jag garvade så mycket att jag var tvungen att hämta min kompis Nanna som fick hjälpa mig. Eller jag snarare bad henna att ta upp min telefon ur toaletten haha, så snäll kompis jag är som alltid. Nu har jag i alla fall en annan telefon under tiden, en 4s. Men snart ska jag väl beställa en Iphone 6 kanske? Är det någon av er som har den? Vad tycker ni om den i så fall? 
 
Nej men nu ska jag ta och ladda ner några appar på telefonen, synd att mina bilder på telefonen försvinner... Men jag antar att det flesta redan ligger på min dator eller på bloggen. 
 
Hoppas eran måndag har varit bra! Imorgon är jag ledig så jag antar att den dagen blir betydligt bättre. 
Puss och kram och nyp i stjärten!
#1 - sabina

sv; Då är vi två! :/

#2 - KassandraPalma

Så fina bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#3 - Hanna Andersson

Ska också ta och köpa en iPhone 6 snart, så trött på min 5a :|

Svar: Ja man tröttnar ju så fort :/
Emilia Sjödin