Emilia Sjödin

Matfestival i Falun, bowling & myskväll med vänner
 
 
Hej mina vänner! Mitt senaste inlägg som inte jag gjorde var en bloggrape, antagligen från några av mina kompisar. Går absolut inte att lämna ifrån sig en telefon, haha. 
 
Igår gick jag och mina kompisar ner på stan för att se på matfestivalen här i Falun. Det är en festival med mat från tretton olika kontinenter/länder tror jag det är. Det luktade sjukt gott över hela stan. Man kunde köpa, aligator och känguru hambörjare,  langos, belgiska vofflor, kinamat och godis såklart. Bilderna på godiset ser man att bitarna är sjukt stora. Vi köpte två godisar och de var verkligen jättegoda, men väldigt mastiga. Efter en godis kändes det som man hade ätit en hel middag. 
 
Jag och mina vänner hade en myskväll tillsammans där vi (de) gjorde en inflyttningsmiddag då vi åt tacost, jättemysigt. 
 
Sen drog vi till bowlinghallen och spelade lite bowling såklart. Mina syskon var även där vilket förvånade mig haha. Det gick bra för alla på bowlingen och det var jätteroligt. 
 
En bra kväll sammanfattningsvis. 
KRAM! 
#1 - fashion

Gott! :D

#2 - Alina

sv: åh ja det är det! :)

#3 - Julia Svensson

Åh vad mysigt!!

sv: Åh tack sötis vad glad jag blir!♥ kramar

#4 - Katja

Absolut :) katjahedlund heter jag på instagram. Vad heter du? :)

Svar: Emiliasjodin heter jag :)
Emilia Sjödin