Emilia Sjödin

Äntligen fredag
 
Hej hej! 
 
Vilket strålande väder det är idag! Jag smälter nästan bort. Så fort jag kom hem från skolan var jag tvungen att dra på mig shorts. Att det är fredag idag är hur skönt som helst, dessutom har jag inget plugg i helgen så det blir väldigt chill. 
Imorgon är det granny goes street och ett artonårsfirande, det kommer bli kalaskul! GGS är alltså en liten festival där man kollar på framträdanden av kändisar. Den kvällen kommer alla i stan vara ute på något roligt så jag tror inte jag kommer lägga så mycket tid på ggs utan att bara vara inne i stan och träffa en massa folk. 
 
Har ni några planer att göra idag eller imorgon? KRAM! 
 
 
#1 - Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) och fina bilder på dig!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#2 - Linda

va snyggt!:D

Svar: Tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#3 - Em

Vad fin blogg du har!! Kram

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emilia Sjödin

#4 - Olivia♡

Jättefina bilder, vart är halsbandet från?

Svar: Tack så mycket! Halsbandet är från ur&pen. :)
Emilia Sjödin

#5 - Flisan

Fina bilder :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emilia Sjödin

#6 - Flisan

SV: Så lite så :D

#7 - ebba

så fin! :)
ha en trevlig kväll! kramis

Svar: Tack så jättemycket! Det samma! Kram :)
Emilia Sjödin