Emilia Sjödin

Bästa sminkprodukter till vardags
9 Wet n Wild Ultimate Brow Kit Ash Brown / 4 Max Factor Miracle Touch Creme Rouge 07 Soft Candy / 8 Real Techniques Stippling Brush / 7 Elizabeth Mott It's So Big Volumizing Mascara Black / 5 Lumene CC Powder / 1 Lumene CC Cream / 6 Face Sculptor Blush Brush / 2 Maybelline Baby Lips / 10 eos Strawberry Sorbet / 3 Colour Elixir Lipstick
 
Här är några produkter jag använder nästan varje dag till vardags. Den enda saken jag inte har hunnit använda är borsten jag köpte igår (den svarta). Men alla andra produkter har jag och de är mina absoluta favoriter! Jag tycker verkligen att ni ska klicka hem något av det här. Seriöst lumenes CC cream och puder är de bästa jag någonsin testat! 
#1 - frida christina

Åh älskar Lumenes CC-foundation, verkligen en räddare i nöden!

Svar: ja verkligen! :)
Emilia Sjödin

#2 - isabella

har nästan alla dessa produkter, så himlans bra!

Svar: Ja alla är mina favoriter :)
Emilia Sjödin