Emilia Sjödin

Dagens bästa/sämsta
 
Dagens bästa :
Jag slutade skolan tidigt, redan klockan elva. 
Det är jättefint väder och man vill nästan gå runt i bikini haha. 
Jag hann skriva klart en uppgift som ska lämnas in på måndag.
I skolan kollade vi på en såkallad debatt om valet och det var riktigt intressant.
När man kommer hem tidigt är man själv hemma! Så skönt.  
 
 
Dagens sämsta: 
Jag slutade som sagt elva, men den tidigaste bussen jag kunde ta hem var en vid halv två... 
Jag fick fördröja mina timmar i skolan och plugga frivilligt..
 
Hoppas allt är bra med er, nu har hälften av veckan gått och snart är det helg! 
 
 
#1 - Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) och galet fina bilder på dig! Svart/vitt är så otroligt fint :)

Svar: Tack vad glad jag blir! :)
Emilia Sjödin

#2 - caroline

Fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Clara

Åh fina bilder!!

Ha en fin dag, kram!

Svar: åh vad glad jag blir! Tack, det samma! :)
Emilia Sjödin

#4 - ♫♪ sandra

fina du!

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Emilia Sjödin