Emilia Sjödin

Let's be cops
 
Igårkväll var det tänkt att jag skulle ha någon mysig middag med ett gäng tjejer. Men det visade sig att vi skulle skjuta upp det till någon annan gång istället, tråkigt nog. Men jag ville fortfarande hitta på något så jag, Filippa och Nanna tog en fika, fönstershoppade och sedan gick vi till max och åt i tre timmar. Haha vi skulle dröja ut tiden eftersom vi skulle se på bio klockan nio och stan stänger vid sju. Sen när vi skulle gå mot bion kom det en gubbe och frågade oss om vart man kunde köpa billiga byxor, han förklarade att han hade blivit tagen av polisen för att han hade varit för full. Så där gick han runt i sina långkalsonger. Stackarn. Sedan var det någon idiot i köpcentret som skrek i mitt öra och fortsatte sedan gå. Jag har ingen aning om vem det var. Jag fick jätteont i örat i alla fall. 
 Ni kanske undrar vilken film vi såg på bion? Filmen heter Let's be cops och jag tyckte det var en helt okej film. Man skrattade ibland och ibland var den bara töntig. Men den får 3/5 i betyg av mig. 
 
#1 - Emmy

Vad fin du är!!! Max i tre timmar lät bra det hihi.

sv;
Åh taaack, den gillar jag starkt :D

Svar: Tack! Haha ja
Emilia Sjödin

#2 - Charlotta Hägg

Sv: Jaa, absolut! Ska sätta mig och försöka få ihop en sådan video idag och med lite tur kanske den kommer upp på bloggen redan imorgon :) KRAM!

Svar: Åh vad roligt ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Jennifer

sv:Tack så mycket!
Vad fin jacka du har på bilden! vart har du köpt den? :)

Svar: Tack ! På sheinside.com! :)
Emilia Sjödin

#4 - julia

Åh vilken fin bild på dig!♥

sv: Ja den är verkligen supergod. Kram

Svar: tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#5 - Cornelia

sv: TAck detsamma! Har inte bloglovin just nu men kanske fixar det inom en snar framtid haha :)

Svar: okej! :)
Emilia Sjödin

#6 - V I L M A L A ♔

Den verkar så kul haha!! finsis!!

Svar: Ja den var rätt rolig :) värd att se
Emilia Sjödin

#7 - Alina

sv:Tack!

#8 - linawilmas.blogg.se

Vad snygg du är! Vart är jackan ifrån?

Svar: Tack vad glad jag blir! Den är från sheinside.com :)
Emilia Sjödin

#9 - Filippa [FIDELIPPAN.se]

Vilken fin kappa!! Snygg bloggdesign :)
kram

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#10 - MATILDA

åh vill se den! :D

Svar: det tycker jag du ska göra! :)
Emilia Sjödin

#11 - FrökenTV, bloggen om tv och film

Så himla fint hår

Svar: tack snälla du! :)
Emilia Sjödin

#12 - i s a b e l l a w l

Svar: men åhh, tack goding ♥♥

#13 - Malin Lindgren

Sjukt fina bilder på dig, du är så himla vacker! <3

Svar: Åh vad glad jag blir! Kärlek till dig <3
Emilia Sjödin

#14 - Ebba

Vad fin kappa, älskar färgen!

Svar: Tack! Ja den är verkligen jättefin ! :)
Emilia Sjödin

#15 - J E N N I F E R

åh vad fin du är!

Svar: Åh tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#16 - ami

Din jacka, vart är den köpt? :)

Svar: På sheinside.com :)
Emilia Sjödin

#17 - NICOLE

Så snygg färg på din kappa!! =)