Emilia Sjödin

Ny klocka


Hej hej! Idag köpte jag den här snygga klockan. Jag har kollat på den galet många gånger, men idag blev den min. Det var rea på den och från början kostade den 498kr men jag fick den för 250kr. Riktigt bra köp tycker jag! 

Haha jag blev så förvånad när jag gick runt med klocka på, för den funkade liksom. Jag är inte van med att mina klockor jag brukar ha på mig fungerar.  Nu kanske jag äntligen kan svara när någon frågar mig hur mycket klockan är. 
#1 - Sanna Widman

Åh så snygg! :) <3

SVAR:
Javisst är de! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#2 - amanda

vilken fin!

Svar: Tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#3 - ♫♪ sandra

snyggt!

Svar: Tack" :)
Emilia Sjödin

#4 - Becka

Jag har en precis likadan och älskar den av hela mitt hjärta! :D

Svar: Den är bara så fin! :)
Emilia Sjödin