Emilia Sjödin

Nya bikinis
Hej idag fick jag hem ett paket från cubus. Jag fick hem två jättefina bikinis. En Marinblå och en rosa. Jag trodde inte att cubus hade så bra badkläder med de här bikinisarna satt sjukt bra! Anledningen till att jag köpte bikinis nu är för att jag förhoppningsvis kommer åka utomlands men det får ni mer info om när det börjar närma sig. 
#1 - ♫♪ sandra

fina!

#2 - marina

sv. Tackar! :) Tyvärr har jag inte bloglovin och om jag haft det hade jag inte gjort byten. Sorry. :)

#3 - Elin

superfina!
sv: följer dig med nu :D

#4 - Vicky

Tack sötis! :)

#5 - Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket, vad gullig du är! :) och den blåa bikinin var ju döläcker!

#6 - Linneaellinore - FOTO

Gud så snygga, älskar speciellt den marinblåa! :)
Har du lust att göra ett bloglovin byte? :)

Svar: Ja det tycker jag också!
Ja självklart! Säg till när du lägger till mig så gör jag det samma :)
Emilia Sjödin

#7 - Kimmey ~ Kung varje dag

Fina :)