Emilia Sjödin

ombytta roller
 
Tjenare, hoppas allt är bra med er! 
 
Med mig är det mindre bra, jag har legat i sängen hela dagen, spelat the sims bland annat haha. Imorse när jag vaknade mådde jag illa och jag hade ont i huvudet. Nu har illamåendet gått över men jag har fortfarande ont i huvudet.. Idag blir det inte många knop, klockan är redan nu halv fem, vart tog tiden vägen liksom? Det brukar nog bli så när man sover bort hela dagen. 
 
Nej, jag tror faktiskt jag och min katt har bytt plats idag. Medan jag ligger i sängen sitter hon framför datorn. 
 
#1 - Malin Lindgren

Men gud så gulligt!... Fina bilder på dig, får hoppas att du mår bättre snart. :)

Kika gärna även in på min blogg för just nu har jag min första (!!) frågestund på bloggen någonsin så skulle bli så glad om du klickade in och ställde någon fråga men förstår om du inte vill. Kram!

Svar: Tack så jättemycket! Jag ska självklart kolla in din blogg :)
Emilia Sjödin

#2 - Julia ♥

Hahah, vad sött! ♥

Svar: Hehe ja! :)
Emilia Sjödin

#3 - Johanna :)

hoppas det blir bättre med din huvudvärk :)

Kika gärna in på min nystartade blogg :D

Svar: Tack så mycket! :) Det ska jag självklart göra :)
Emilia Sjödin

#4 - Johanna :)

sv: Tack så mycket :D din oxå :)

kram

Svar: Tack! :) Kram
Emilia Sjödin

#5 - caroline ♡

Fin du var! :)

Sv: Tack detsamma! Absolut, lagt till dig nu, så säg gärna till när du lagt till mig:)

Svar: Tack det samma! sv: Vad roligt! Då lägger jag till dig nu :)
Emilia Sjödin

#6 - j<3

hehe de blir så när man spelar the sims å sover bort hela dagen :p krya på dig kram<3

Svar: Haha ja! :) <3
Emilia Sjödin