Emilia Sjödin

peppar mig själv
//Gamla bilder med otroligt mycket kontrast. 
 
Nej, idag är det ingen bra dag. Jag är stressad över skolan och känner mig värdelös. Är trött hela tiden och orkar ingenting. Söker runt på internet för att hitta något slags bloggtips men jag hittar inget bra, har ni några tips?

Jag tänkte i alla fall säga att jag mår uselt och vill peppa mig själv. Ni vet att jag har talat om för er förut att allt handlar om rätt inställning? Vill jag må bra måste jag bestämma mig för att må bra. Så när jag kom hem idag från skolan tittade jag direkt i min "happy words bok". Ni vet den jag gjorde för ett tag sedan? Bild får ni här: 
Ja det är alltså en bok med komplimanger till mig själv som jag har fått från andra. Så fort jag har läst genom den blir jag genast peppad och glad. 
 
Det spelar ingen roll om jag har har gjort bort mig eller inte känner mig tillräcklig, för jag duger precis så som jag är och det gör ni också, glöm inte bort det! 
 
Snart dyker det upp en frågestund så håll utkik! 
 
 
 
 
#1 - CECILIA

vilken fin blogg du har! :)
allt bra?

Svar: Tack så mycket! Jo då hur är det själv?
Emilia Sjödin

#2 - J U L I A

Vilka fina bilder, älskar ljuset i dom! :)

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Sanna Widman

Vacker! så fint ljus! :)

SVAR:
Tack så mycket :)
Ska kika in

Svar: Tack så jättemycket :)
Emilia Sjödin

#4 - Hanna Victoria Sahlqvist

Enormt fina bilder, ljuset är sjukt fint!

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin