Emilia Sjödin

Samtalsvän & skänk en gåva
Hej! Alldeles nyss fixade jag så att jag är en samtalsvän på cancerfondens hemsida. Där kan ni om ni vill prata med mig och ni vill ha stöd eller behöver prata ut om något som gäller cancer. Kanske har du förlorat någon nära eller känner någon som fått cancer, eller du kanske själv har cancer. Jag är där för att hjälpa till! Det enda du behöver ha är en mailadress. För att hitta mig kan ni klicka HÄR! 
 
Jag har även startat en insamling till cancerfonden. Jag förväntar mig inte att få några bidrag men jag skulle bli så sjukt glad om någon ville slänga iväg ett sms och skänka 50kr. Jag är bara glad för att hjälpa till. 
 
 
I sidmenyn hittar ni även insamlingen! 
 
 
 
#1 - Julia Svensson

sv: Ja då har vi ungefär samma här eller nu är det faktiskt inte så varmt på dagarna men det var det förra veckan. haha!♥ kram

Svar: Okej! :)
Emilia Sjödin

#2 - LIENE

sv: Ville bara dela lite av det jag lärt mig och som hjälper mig att älska mer :)

Å, kanske ska sända in :D Går pengarna till någon organisation sen eller direkt till forskning? Jag har svårt för att lita på organisationer ...
Kram <3

Svar: Det tycker jag att du ska göra! Som jag uppfattade det så var det väldigt dåligt med information. Men jag läste att 87.1 procent av pengarna går vidare till forskning och något mer :) kram
Emilia Sjödin

#3 - Matilda - Skönhetsblogg

vilken god gärning! starkt av dig! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#4 - Amanda Niclasson

Så fint av dig!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin