Emilia Sjödin

Senaste från Twitter.
Min twitter hittar ni HÄR!
 
- Anledningen till att Kattmaten tar slut så snabbt är för att Gustav tar kattmat i matlåda 😂
 
- De letar bröstvårtor i salsasåsen 😂 alltså va!?
 
- Min bror sa att jag skulle lägga plastfolie över gurkan så den inte skulle rosta... Dummare människa får man leta efter.
 
- Min bror la precis min telefon i salladen... Tack
 
- Reklam " nu är det dags för fredags mys" - är de full eller? Det är ju lördag idag.

- Mina bröder skriker 'det är porrfilm på teven. Går dit och ser att de kollar på skotrar 😂

- När man ska bre en rostad macka så gå ju halva smörpaketet åt..

- Fan jag måste lära mig att spara... Tänk om jag kunde äta min choklad nu istället, än för fem minuter sedan ..

- Det finns alltid omprov, men inte omfest. Något jag ska tänka på i en etisk konflikt framöver !📒✏️🎉🎊

- Det märks att skolan är igång när det skrivs i olika chattar samtidigt och hela tiden 😂

 
 
 

 

 
#1 - mot plus

hej! tack så mkt, fin du e!!

kan vi göra:) du e tillagd nu!

Svar: Tack! sv: Vad kul! då lägger jag till dig nu också :)
Emilia Sjödin

#2 - Marlene S.R

så fin!

Svar: Åh tack finaste du! :)
Emilia Sjödin

#3 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så himla fin!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emilia Sjödin

#4 - Fillan

Vad vacker du är! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emilia Sjödin