Emilia Sjödin

TBT

Här var jag bara några äpplen hög men bilden till höger är jag lite äldre. På första bilden högst upp till vänster är det en bild på mig, min kusin Sixten och min mamma. Under den bilden är det jag och mina bröder, vi sitter i ett tåg och åker runt på en djurpark. Bilden lägst ner år jag när jag är ett år gammal tror jag. På bilden till höger är det jag och min kompis Nanna, jag tror vi var på Astrid Lindgrens värd. 
 
Jag kollade nämligen i ett gammal fotoalbum som var endast mitt när jag var liten, haha det fanns de här bilderna på mig men sedan var resten gamla inbjudningskort till kalas. Haha så söt. 
 
Här får ni en liten beskrivning på hur jag var som ett litet barn: 
 
 
 
#1 - j

pratar du om oss på sista punkten eller? ;)snygg jacka passar din stil! :) kram<3

Svar: Haha ja! Tack så mycket :) kramis <3
Emilia Sjödin

#2 - Ida Edström - Östersunds största blogg.♛

vilket roligt inlägg :)

#3 - LIENE

Haha, jag var också väldig avundsjuk som liten. Jag var hemsk på det sättet :O

Svar: Haha! :)
Emilia Sjödin

#4 - Kimmey ~ Kung varje dag

Vilken härlig tbt :)

Svar: Vad kul att du tycker det :)
Emilia Sjödin