Emilia Sjödin

THE BLUE JACKET
 
Kappa// Sheinside.com   
 
Hej hej! Nu har jag äntligen vågat använda min blåa kappa till skolan. Anledningen till att jag inte har viljat använt den är för att jag tyckte den var för stor men nu så tycker jag inte att den ser så stor ut längre, vad tycker ni? Annars tycker jag jackan är superfin och väldigt mysig. 
När jag skulle fota de här bilderna så flög det på mig några konstiga flugor/spindlar som var superäckliga. Jag var tvungen att skynda mig iväg för att slippa dem. Men när jag kom in så satt det två flug/spindlar i mitt hår, blääää. Det kryper fortfarande i kroppen då jag tror att jag fortfarande kanske har någon på mig, hjälp! 
 
Skolfoto hade jag även i skolan idag, som vanligt blir jag aldrig nöjd. Jag känner mig betydligt bekvämare framför min egna kamera än om någon annan tar kort på mig. Det värsta är att hela skolan och typ halva komunen kommer se klassfotot... Yes, vad kul.
 
Jag hoppas verkligen att allt är bra med er och att ni uppskattar ett riktigt inlägg för en gång skull. Imorgon tror jag inte att jag hinner uppdatera bloggen då jag har blivit bjuden hem till ett par tjejer som heter Caroline och Donna. Det kommer bli jätteroligt, det ryktas som om vi ska göra en middag tillsammans. 
 
KRAMAR! 
 
#1 - Elin

sv: tack så mycket desamma :D javisst,bara säga till när du lagt till mig så gör jag desamma! :)

#2 - linah

snygg du är!

Svar: Åh tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Evelina Sjödin

Men jäääklar vad fint den satt på dig och färgen passar dig verkligen!!! Kram på dig <3

Svar: Åh tack vad glad jag blir! Kramis <3
Emilia Sjödin

#4 - MATILDA

jävlar va ball jacka!

och du, läste lite om att du förlorat din mamma. kämpa på, kram på dig <3

Svar: Tack! Jag gillar den sjukt mycket.

Åh tack, det betyder mycket ! Kram <3
Emilia Sjödin