Emilia Sjödin

Anastasia contour kit
 
Hörni! Jag tror jag är kär! Anastasia contour kit är nu min. Den har verkligen jättefina färger. Färgerna görs sig dock inte lika bra på bilder. Det är iaf två gråbruna skuggor, en varmare brun skugga. Sedan en matt highlighter, samt en glittrig. Det finns också en gul skugga som jag inte riktigt har listat ut vad jag ska ha den till ännu. Men tackar google för att vara min vän. 
Jag köpte den på Kicks för 595kr.  
 
Någon av er som har den? Vad tycker ni om den isåfall? 
 
#1 - Cajsa

Åh den ser ju helt underbar ut! Den gula banan färgade skuggan kan man använda till att sätta concealer under under ögonen med eller lägga i t-zonen dock så kan den bli för gul om man har en mer röd underton! 😄

Svar: Ja verkligen ! Tack så jättemycket cajsa! Det hade jag ingen aning om :)
Emilia Sjödin

#2 - Annelie

men åh vad avundsjuk jag blir! har så många gånger önskat att denna någon gång kommer bli min haha :)

Svar: Ja jag också! Är så glad att den är min nu :)
Emilia Sjödin