Emilia Sjödin

Makeup wanties
 
 
Dessa produkter har jag spanat in ett tag nu. Ni kan antingen hitta dem på smink.net eller på jfr.se. Jag är väldigt intreserad av Nyx wonder stick, som är en contourstick med en brun och en vit sida. En för att skulptera ansiktet och en för hilghlight ( ljusa upp).  Har hört massa bra om den så den vill jag snart klicka hem. Sedan även en contour& blush palett! Behöver den vita skuggan som är helt matt, så fint att ljusa upp ansiktet med. Allmänt så tycker jag paletten är superfin och gillar att alla produkter man använder finns i en och samma palett. 
Sedan till den gröna primern. Den vill jag gärna ha då jag har väldigt rött ansikte. Det gröna neutraliserar det röda vilket jag då verkligen skulle behöva! 
Sist men inte minst, borsten från sigma. Jag tror den där borsten funkar perfekt till att sätta concealer under ögonen med. Gillar att den är lite spettsig vilket gör att man kommer åt på alla ställena. 
 
Har ni testat någon av produkterna? Vad tycker ni bra/ dålig? 
#1 - Anonym

har du nån highlighter då?:*