Emilia Sjödin

TAG: This or that?

1.  Byxor eller klänning

Har börjat köpt på mig massor av klänningarna. Mycket finare och bekvämare en byxor. Har bara sedan i somras köpt på mig sju till tio klänningar ungefär. Förstår varför jag inte har bärt klänning tidigare? 

2. Spotify eller Youtube?

Hur ska men ens kunna välja en av dessa? Jag hänger på youtube varje dag då jag ser på sjukt bra videos. Men samtidigt lyssnar jag på spotify jämt och ständigt. Men samtidigt så kan man lyssna på musik på youtube också. Då svaret blir youtube! 

3. Stan eller landet?

Jag bor ju ute på landet och kan ju inte direkt säga att jag föredrar stan. En för lång tid nere på stan gör att jag får ont i huvudet. Mycket tystare och lugnare hemma. Dock kan det vara roligare att hitta på något inne i stan men som sagt, en för lång tid i stan är bara jobbigt. 

4. Bloggen eller Instagram?

Jag hade min blogg innan instagram så kommer antagligen ha bloggen efter instagram också. Men jag föredrar faktiskt bloggen mer än instagram då jag har mer kontakt med er, mina läsare här. Vilket jag inte har på intagram. 

5. Singel eller Förhållande

Att ha ett förhållande är så mycket bättre än att vara singel! 

6. Smink eller Utan smink?

Alltid smink! Det är skönt att gå runt utan smink men jag trivs betydligt mycket bättre med smink! 

7. Myskväll eller festa? 

Myskväll alla dagar i veckan! 

8. Pretty little liars/gossip girl?

Ett riktigt svårt val men Gossip girl är snäppet bättre planerat och roligare. Pll drar bara ut på serien och det gör den långtråkig. Den var mycket bättre i de första säsongerna. 

9. Morgonmänniska eller Nattmänniska? 

Jag är en morgonmänniska! Jag är väldigt pigg på morgonen men jag kan även vara vaken länge på kvällarna, beroende på vad jag gör för något. Är jag peppad inför en fest är jag oftast vaken länge. 

10. spara eller slösa

Jag skulle vilja vara en spara men jag är en väldigt stor slösa haha! Köper alltid saker, för mycket onödigt skit.