Emilia Sjödin

Andra augusti
 
Kan vi bara ta oss tiden till att uppskatta mitt hår på de här bilderna! Jag som tycker att mitt hår har växt rätt fort ändå, men icke. 
Heeej föresten! Hur mår ni? Jag mår toppen. Den här veckan har jag verkligen haft fullt upp. Ätit middag med vänner, jobbat till halv åtta på kvällen vilket har lett till att jag inte har haft tid till att blogga, tyvärr. Idag är det den andra augusti! Say what? Hela sommaren har snart gått och vi har inte ens fått sol. Snart drar skolan igång igen och det ser jag kanske lite fram emot om de ändå inte är tänkt att vara fint väder. Jag ligger mest hemma när jag är ledig för man vill ju inte gå ut när det är mulet väder? Eller har jag fel? Jag går hellre runt inne med klänningar och kjolar och låtsas att det är varmt, fast jag egentligen fryser arslet av mig. 
 
Hoppas ni mår braaaaa! 
 
 
#1 - amanda

Så fin du är!

Svar: Men tack detsamma ! :)
Emilia Sjödin