Emilia Sjödin

Aisle Style
Hej alla fina, hur mår ni? 
 
Jag gick nyss in på hemsidan Aisle Style och hittade underbart fina klänningar! De hade jättefina bröllopsklänningar som både är extrema och väldigt enkla, något för alla med andra ord! Jag själv blev sugen på att gifta mig, haha! Här hittar ni iallafall bröllopsklänningarna-  http://www.aislestyle.se/br%C3%B6llopskl%C3%A4nningar-c-5/  
 
  
 
Denna hemsida har även fullt med festklänningar! De finns nyårsklänningar, cocktailklänningar sommarklänningar och massa fler kategorier! Det är lite synd att jag lägger upp detta inlägget dagen innan nyår men annars hade jag lätt tipsat om att köpa en nyårsklänning från denna hemsida! 
Här hittar ni klänningarna - http://www.aislestyle.se/festkl%C3%A4nningar-c-49/  
 
Sedan är det strax dags för bal för min del. Studenten närmar sig och snart kommer studentbalen. Det är nästan bättre att hitta en klänning redan nu i tid istället för att få panik och köpa en oplanerad klänning i sista stund, ellerhur? Den här sidan har nämligen sjukt fina klänningar!
 
 
 
I sammarbete med Aisle Style.