Emilia Sjödin

Årsresume April/ maj/juni
 
I april hade jag en jättemysig dejt med Philip, med både kinamat och bio, dejter är alltid mysiga även när man redan är i förhållandet. Sedan är det mest bilder på mig och molly. En klänning jag testade som var superfin, dock lite lång så jag hade vikt upp den på bilden hehe. En jättegosig bild på Philip då vi gick ned till sjön och myste. 
 
Här hade jag en fotouppgift där jag valde att fota min katt Molly, alltså de svart bilderna längst till höger. Det var väldigt svårt att fota henne faktiskt. Det enda jag använde mig av var ett levande ljus bakom henne, en ficklampa under henne och sedan hade jag den externa blixten på kameran. Det var alltså helt nedsläkt i rummet och jag skulle fota Mollys konturer. Jag tyckte jag lyckades väldigt bra! Min fotolärare blev mycket imponerad. Sedan ser jag även att jag hade en riktigt mysig kväll med min kusin Jessica (bilden med vinglasen). Sedan är det mest bilder jag tagit till bloggen. 
 
Juni är min månad! Den 30 Juni fyllde jag arton år vilket innebar många utgångar, och i Juli kom även min och Nannas gemensamma artonårsfest! Men på min artonårsdag fick jag bland annat denna dubbelsäng, perfekt för mig och Philip då han älskar att lägga sig tvärsöver sängen haha! Jag hade jättemysiga sommarkvällar med Filipppa och Nanna! Perfekt månad helt enkelt!