Emilia Sjödin

Morning Sunshine
Godmorgon fina bloggläsare! Hur mår ni? 
Jag mår finfint! Jag har precis vaknat och just nu ligger jag och gosar med min misse i sängen. Jag tror katten är mer intresserad av vad som ligger i presentkorgen än vad jag är hahah. Jag har ingenting planerat idag så vi får se vad dagen har att erbjuda. 
 
Imorgon är det nyår! Vad ska ni göra då? Ska ni vara hemma med familjen och mysa eller ska ni åka iväg med era vänner någonstans? Jag själv ska ta mig in till staden för att möta upp ett stort gäng för att äta tillsammans samt ha en mysig kväll med god dricka!  Vad ska ni ha för klädsel? Jag själv funderar på att ha min mörkgröna klänning som ni såg tidigare idag, vad tycker ni? Passar det bra? Hjälp mig! 
 
Jag hoppas allt är superbra med er så syns vi! God fortsättning allesammans!