Emilia Sjödin

10 senaste bilderna på min Iphone
1. En bild från när jag senast var ute och fotade. Fotade min nya fina rosa vårkappa! För tillfället hänger den på dörren i mitt rum. Längtar tills jag får använda den! (om ni undrar vad jag har på kameran så är det fjärrutlösaren)
2. En bild från förra veckan då jag och mina vänner Nanna och Nathalie var ute på sjön och myste. Skolans såkallade "friluftsdag". Drog med mig skoter ner på sjön också. Vi grillade korv och hade en hel del tjejsnack. 
3. Vi letade bland massa gamla kort här hemma. Då hittade jag den här bilden på när jag var mindre. Det är jag dom står i mitten i kjolen och röda tights. Haha vilken snygg klädstil. Bilden är tagen från dagis. 
4. En till gammal bild. Det är jag och Nanna på hästen. Ungefär såhär ser vi ut i skolan nu för tiden. Så omotiverade haha! Söta. Jag tror vi är på Astrid Lindgrens värld. 
5. Ännu en till gammal bild. Ja det är såklart jag som står och poserar haha! Från vänster har vi Nanna, Daneil, Jag och Mimmi. 
6. Jag och mina själsfränder Nanna och Filippa! Anledningen till att jag har hatt inomhus är för att mitt hår var helt kaos haha! Det är Filippas hatt btw. 
7. Selfie time! Denna gång är hatten min och jag har ingen ursäkt till att jag har hatt inomhus haha! 
8. Lekte cool, lyckades ej.. 
 
9. Ja det här gick inte precis hem... 
10. En klänning jag testade på H&M. Skitsnygg förresten. Ångrar att jag inte köpte den. 
 
#1 - Oslofru

Härliga bilder :D

Svar: Kul att du tycker det :)
Emilia Sjödin