Emilia Sjödin

Sista veckan
 
Hejhej! Nu är jag inne på sista veckan och sedan har jag två veckors sportlov. Hur skönt är inte det? Anledningen till att jag har två veckors lov är för att skid-vm är här i Falun i år. Det kommer vara kaos så jag kommer knappast vilja vara i skolan då. Kommer säkert inte ens kunna ta mig in till stan haha. 
 
Idag var jag hemma tidigt. Som sagt, en lektion direkt på morgonen. Var hemma igen 11:15. Hann göra klart skoluppgifter och sedan gick jag ut och fotade lite snabbt också. 
 
Hoppas allt är bra med er! KRAMAR! 
#1 - Ebba Granholm Ström

Åh vilka mysiga bilder! Älska älska motljus!
Sv; Tack så jättemycket! :)

Svar: Tack så mycket! Ja jag med :)
Emilia Sjödin

#2 - HJJONSSON

Du är så fin!

Svar: Tack så glad jag blir :)
Emilia Sjödin

#3 - Hanna Victoria Sahlqvist

Men åhh va fin du är! :)
Kram Hanna!

Svar: Åh tack så jättemycket ! Kram:)
Emilia Sjödin

#4 - KassandraPalma

riktigt fin!

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Emilia Sjödin

#5 - Emelie

Neh gud vad fuskigt med två veckors sportlov!! Skulle jag också velat ha ^^

Svar: Ja väldigt skönt faktiskt ! :)
Emilia Sjödin

#6 - Jessica

Så skönt med två veckors lov. Jag har lov nu, och skulle lätt kunna tänka mig en extra vecka ledigt :)

Svar: Ja! Åh vad härligt med lov redan nu. Hoppas du har det bra! Kram :)
Emilia Sjödin

#7 - Caroline Blomberg

härligt med ett långt lov!! & superfina bilder!

Svar: Ja verkligen! Tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#8 - Julia Svensson

Du är så himla fin!!

sv: Åh tack så mycket!♥ kram

Svar: Åh tack finis! :)
Emilia Sjödin

#9 - MADDISENJ.SE

Vilka fina foton på dig tjejen, riktigt vackert ljus!

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#10 - j

sjukt vackra/vacker bilder och tjej på bilderna som är väldigt lik sin mor!<3
synes på lördag saknade tjej :)

Svar: Åh tack sötis ! Ja det gör vi, kraaaam :)
Emilia Sjödin

#11 - Hanna

Superfinal bilder:)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emilia Sjödin

#12 - Hanna

Hej du verkar kunna det här med bloglovin! Jag förstår inte, hur gör du för att posta inlägg och ta kontroll över ens blogg??

Svar: Gå in på inställningar och lägg till din blogg. Jag kommer inte riktigt ihåg men jag tror man måste klistra in en kod i bloggen någonstans för att få det att funka. Men isåfall kommer det att stå. Jag postar aldrig inläggen utan det görs automatiskt när jag uppdaterar min blogg! KRAM! :)
Emilia Sjödin

#13 - juliette-mamma till Liam

Jättefina bilder; )

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#14 - Madeleine Parkenberg

Herregud så fin du är! :)

Svar: Åh tack vad glad jag blir :)
Emilia Sjödin