Emilia Sjödin

Hälften av er kommer vilja döda mig - håret borta
 
Yes... Mitt hår är borta! Snälla hata mig inte nu! Jag vet, mitt hår var betydligt finare innan men jag orkade inte ha det så slitet och dessutom så började håret att vara ivägen i princip hela tiden. Så nu var det dags att det skulle bort. Från och med nu kommer jag spara ut mitt hår igen haha! Såhär kort hår har jag nog inte haft sedan jag gick på lågstadiet haha! Jag tror jag klippte av nästan två decimeter av mitt hår. Blev nästan tårögd när jag såg håret falla till golvet. Men mitt hår växer otroligt snabbt så jag hoppas jag får lite längd på det snart! 
#1 - j

det vart jävligt bra Emilia tycker jag iaf! :) (y)

Svar: Vilken tur! Tack :)
Emilia Sjödin

#2 - Ida

Håret blev jätte bra!

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Sanna Widman

Så skönt med nyklippt och dessutom var det ju superfint! :)

SVAR:
Tack! :)

Svar: Tack så jättemycket !!:)
Emilia Sjödin