Emilia Sjödin

Hemmaspa
 
 
 
Godkväll bloggen, allt bra med er?
Var ju som sagt på stan idag eftersom jag hade ett enormt stort hål i mitt schema. Jag hittade den här ursnygga klänningen, dock tycker jag den är lite lång men fortfarande supersnygg! Ni hittar den på H&M! Jag köpte inte klänningen men jag köpte en nattkräm vilket jag verkligen behöver! Köpte även en ansiktsmask på tub och sedan några cleansing wipes. 
 
Det känns verkligen som om det är fredag idag, jag har varit så otroligt glad hela dagen! Men eftersom det är fredag idag och jag inte har något för mig så tänkte jag köra på en spakväll med mig själv för att fräscha upp mig inför fredagen imorgon ! 
 
Haaaaade! 
 
 
#1 - HJJONSSON

Fin klänning!

Svar: Ja det tycker jag också ! :)
Emilia Sjödin

#2 - Anna Fotografi

Vilken rolig dag :)

#3 - Oliwia

snygg klänning!

Svar: Ja tycker jag med ! :)
Emilia Sjödin