Emilia Sjödin

Hur jag kommer på blogginlägg
 
Hej! Många varierande blogginlägg nu på senaste tiden, vad tycker ni om det? Jag har fått alla mina idéer från den här boken som jag har pyntat själv. När jag är inne och läser andra bloggar och hittar intressanta inlägg så skriver jag ner de förslagen i den här boken som jag sedan kan titta i när jag har bloggtorka. 
 
Jag tror jag har fyllt tre hela sidor med bara tips på roliga blogginlägg. Visst är det ganska smart va? 
Hur gör ni för att komma på blogginlägg? 
#1 - MATILDA

Vad bra att göra så! :)

Svar: Ja verkligen :)
Emilia Sjödin

#2 - Isabella Felicia

Jag gör precis som du faktiskt :)

svar: tack snälla!!

Svar: Vad roligt! :)
Emilia Sjödin

#3 - Camila Torres

Sjukt bra ide! Det ska jag nog också börja med!

Svar: Ja det tycker jag verkligen :)
Emilia Sjödin