Emilia Sjödin

Ligga, gifta, döda #2
Hej! Här kommer mitt andra "Ligga, gita och döda" inlägg #2. Vill ni se det första inlägget kan ni klicka här! 
Jag gifter mig med Demi! Hon verkar vara en väldigt rolig person, vad vet jag egentligen? Skulle dock inte vilja ligga med henne eller döda henne, så varför inte gifta mig med henne? 
I'm so fancy! Tyvärr Iggy jag diggar inte dig tillräckligt. Vet dock ingenting om henne heller. Blev ett ganska enkelt beslut. 
Jag ligger med vanessa helt klart! Hon är supersnygg och var typ min idol när jag var mindre haha! 
Var ett ganska svårt beslut! Men "Chuck bass/Ed Westwick" skulle jag nog gita mig med. Om ni tänker er honom i gossip girl så skulle han vara den perfekta pojkvännen. Lite mystisk och väldigt romantisk av sig. 
Tyvärr fick jag lov att döda dylan. Vet heller ingenting om honom. Är han en skådis kanske? Aja vet inte precis vem det är men han får bli den jag tyvärr dödar. 
Ligger med Ariana! Hur snygg får man bli liksom? Så otroligt duktig tjej på att sjunga!