Emilia Sjödin

Outfits 2014
 
#1 - emelie

Härlig stil!

Svar: Tack så mycket ! Vad glad jag blir :)
Emilia Sjödin

#2 - Olivia

Men gud vilka snygga outfits:)

Förresten skulle jag bli jätteglad om du ville gå in på min blogg och ställa lite frågor till min frågestund?

Kram!

Svar: Tack så jättemycket !! :) självklart ska jag ställa en fråga :) kram!
Emilia Sjödin

#3 - Tess

Tack så mycket för din kommentar på min blogg! Förljer dig nu på bloglovin :) kram

#4 - Anna Saarela

Åh, ge mig dina kläder! Haha, men skitfint!

Svar: Haha tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#5 - Sanna Widman

Superfina allihop! :D

Svar: Tack så jättemycket :)
Emilia Sjödin

#6 - Sanna Widman

Hej
Nu är 2 vinnare uppe i Veckans Blogg. Kika in och var gärna med igen.

http://sannawidman.se/2015/january/veckans-bloggar-ny-omgang.html#comment

Hoppas du haft en fin helg. kram

Svar: Då ska jag kika in!
Tack det samma :) Kram
Emilia Sjödin

#7 - Tilde Lytholm

Åh sååå snygga allihopa! Och jättefin blogg du har ♥

Svar: Tack så otroligt mycket! <3
Emilia Sjödin

#8 - Jessica

Superfina outfits :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emilia Sjödin

#9 - ♫♪ sandra

snyggt!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin