Emilia Sjödin

Vem dödar/gifter/ligger jag med?
Hejsan mina läsare! Här kommer mitt första inlägg om vem jag dödar/gifter mig med/ligger med. Vill bara påpeka att det här inte är seriöst överhuvudtaget. Jag skulle aldrig vilja döda någon! Jag har fått väldigt många förslag av er vilket jag tycker är jätteroligt! Jag lade alla kändisar i burken och sedan har jag lottat fram tre personer i omgångar. Här under ser ni vilka kändisar det blev och vad jag ville gör med dem, eller hur man säger haha? 
 
Ni får gärna komma med fler förslag, men som sagt jag har redan många lappar kvar så det kommer komma flera sånna här inlägg! 
 
Jag antar att Omar är någon sångare i the foo. Men jag är inte helt hundra? Jag har ingen aning om vem har är så jag antar att det blir han jag tyvärr dödar. Jag gillar några låtar med drake så han får jag ligga med haha! Britney Spears gifter jag mig med såklart med! Hon är snygg och dessutom har hon massor av pengar haha! 
Jag gifter mig med Britney Spears
Jag dödar Omar Rudberg. 
Jag ligger med Drake. 
 
 
 
 
Jag gifter mig såklart med Misslisibell. Hon är ju min bästis typ haha! Jag vet nästan allt om henne och jag har följt henne på youtube så länge jag kan minnas haha! Hon har använt mina headers och jag tycker hon är rätt cool. Dessutom skulle jag aldrig ligga med någon som är under 15 år! 
Jag dödar Usher. Mest för att jag vill ligga med Justin Bieber haha! 
Jag ligger självklart med Justin Bieber, vem skulle inte göra det?
 
 
Jag gifter mig såklart med Lasse Berghagen. Har har ju för tusan sommarstuga i min grannby. Han är tuff han och väldigt trevlig! 
Jag dödar Marilyn Manson. Mest för att han skrämmer mig och jag har aldrig gillat hans musik. 
Jag ligger med Niall Horan. Jag antar att det är han som är med i one direction? Han ser väl bra ut och han är den enda i min ålder haha! 
 
Jag gifter mig med Linn Ahlborg, jag verkligen gillar henne! Kollar även på hennes youtubekanal och hon verkar så rolig och bra! Snygg är hon dessutom. 
Tyvärr Gunilla Persson, jag gillar dig otroligt mycket haha men jag måste tyvärr döda dig för Therese är så jävla snygg alltså, can't handle her.
 
 
Jag ligger med Therese Lindgren! Hon är mig girlcrush helt klart! Tittar såklart på henne youtube kanal också. Nivån på henens sygghet är fan svår att slå. 
 
Jag gifter mig med Cameron Diaz. Hon lär då ha sinne för humor tror jag! Och hur mycket pengar har hon inte tro? Jag skulle ju blir rik! 
Dödar tyvärr dig Bert, du hittade min Carola som jag älskade när jag var liten haha! Men det räcker tyvärr inte så långt. 
Christina Aguilera ligger jag med! 
 
 
 
 
 
#1 - Evelina Sjödin

Hahaha vilket roligt inlägg!! Men han heter Niall Horan hihihihihihiih :*

Svar: Jaha haha! Skrev vad en läsare skrev😂
Emilia Sjödin

#2 - Alina

sv: Tack så mycket :)

#3 - Jessica

Roligt inlägg :)

Sv: Visst! Jag följer dig nu :)

Svar: Tack! Vad bra följer dig nu också :)
Emilia Sjödin

#4 - Ida - foto & häst

åh vilken rolig idé hahah! kanske gör något liknande någon gång om de är okej? :D
sv; tack snälla du ❤

Svar: Vad kul att du tycker det ! Haha ja självklar är det okej, inte jag som har kommit länder direkt :) kram
Emilia Sjödin

#5 - elin

hahah vad roligt!

Svar: Kul att du tycker det ! :)
Emilia Sjödin

#6 - Maria Linnea - Finlandssvensk, Drömmer om att resa jorden runt.

Hahahaha, äälskar dessa inlägg! :'D

Svar: Vad roligt! :)
Emilia Sjödin