Emilia Sjödin

Hatkommentarer / The Maze Runner
Hej bloggen! 
 
Idag känner jag för att skriva ett inlägg om allt som är på mina tankar just nu. Egentligen tycker jag det har varit väldigt jobbigt att komma på något roligt att blogga om, men ni är så snälla som hjälper mig! Det jobbiga med att blogga är just att lägga ner energi på att ta fram kameran, fota bilder, redigera och sedan komma på ett inlägg med ett ämne som passar just till bilderna. Sedan är min energi bara slut, jag vet inte varför men jag orkar inte ens göra något när jag är ledig. Idag har jag inte ens orkat ätit någon middag? Det jag har gjort är att legat i sängen och ätit massa godis och chips. Inte alls bra. 
 
Tidigare idag tittade jag på Tova Helgessons video " Jag mår piss just nu.."( LÄNK!  ) och jag förstår verkligen inte hur folk kan ägna tid till att trycka ner en människa. Att höra Tova rabbla upp alla saker hon blir kallad för gör mig rent utsagt förbannad. Ingen människa ska behöva ta så mycket hat. Dessutom drar "hatkommentarspersonerna" in hennes bortgångne pappa in i allt hat. DET ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT RESPEKTLÖST! Jag blir seriöst så arg, jag satt och grina hela videon rakt igenom. USCH, hemska människor! 
 
Till något roligt! Igårkväll hade jag och min familj filmkväll då vi hyrde filmen The Maze Runner, har ni sett den? Jag tyckte i allafall att den var jättebra! Här har ni trailern på den! 
 
Puss och kram! Hoppas allt är bra med er!