Emilia Sjödin

Min första utgång!
 
 
Tjenare! I lördags tog Filippa med mig ut på krogen för första gången! Jag fyllde som sagt år förra tisdagen då jag blev 18 år och då behövdes det firas med en laglig fylla! Vi drog till Etage i Falun. Det var jätteroligt. Filippa bjöd på drinkar och en kille bjöd även oss båda på en varsin cider, jättesnällt! Vakten sa dessutom grattis till mig när jag klev in på festen. 
 
Som vanligt på slutet av våra utgångar så köper vi alltid pizza haha! Jag tror jag aldrig ätit upp en kebabtallrik så fort som den kvällen. Festen slutade 2 och bussen gick 5-10 minuter över och på den tiden hann jag köpa kebabtallriken och äta upp den haha! 
 
I helgen ska jag och Nanna ha våran 18 årsfest tillsammans! Vi har hyrt lokal och där ska vi fixa aktiviteter och bra musik. Jag tror det kommer bli superkul! Bilder på det kommer självklart. 
 
Senare idag kommer Filippa och Mimmi hit för att fira mig, det blir kanon! 
 
Vad har ni för er? KRAMAR!