Emilia Sjödin

Outfit Dejt
Hallå där! Igår blev jag bjuden på en dejt av min otroligt fina pojkvän. Han bjöd mig på middag vilket var jättesnällt och vi åt på en kinaresturang här i stan. Sedan när vi ville ha efterrätt gick vi istället till ica och köpte en slags daimtårta/kaka och satt oss i parken och myste istället. Kvällen var riktigt lyckad och den var verkligen supermysig. Här ovanför ser ni min outfit jag hade på mig. Jag trodde klänning skulle bli superkallt men det gick riktigt bra förutom när Philip skulle skjutsa mig på moped hem till honom då mina ben frös ihjäl haha! 
 
Vad har ni för er ikväll? Jag ska då dricka cider och höra om någon kompis vill komma över, annars spenderar jag min kväll men världens bästa bror! 
 
Hoppas allt är bra med er! KRAMAR! 
 
#1 - AmandaPaulinaa

Åhh va fint!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#2 - HJJONSSON

Åh fint! :D

Svar: Tusen tack! :)
Emilia Sjödin