Emilia Sjödin

Midsommar
( De fyra första bilderna har min kusin Jessica fotat, men jag har redigerat) 
 
Heeej! Har ni haft en bra midsommar? Min har varit jättebra, verkligen! 
 
I torsdags åkte jag upp till mina kustiners stuga och festade med dem och några vänner till familjen. Vi grillade, spelade kubb och slubbade runt ( finns tyvärr ingen bra förklaring av ordet slubb haha! ) 
På fredagen fixade jag mig för att sedan dra ut med min kompis Filippa till Mannes Loge. Alltså en festplats där det bjuds på dans uppe på logen och sedan finns även en krog där också. Jag träffade på Philip och vi var upp och dansade. Senare på kvällen följde jag med honom till en annan fest där några vänner som har fyllt år befann sig. Det var trevligt att träffa mina vänner med själva festen var inte min typ av fest haha! 
 
Men min midsommar har verkligen varit bra! Hur har eran varit? 
 
#1 - Julia Svensson

Åh såå fina bilder!

sv: Ja det tycker jag verkligen du ska göra! kram

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#2 - Sam

Bilderna är vackra, jag älskar det! :)

Svar: Tack så mycket ! Vad kul! :)
Emilia Sjödin