Emilia Sjödin

Frågor någon aldrig ställer.
Hej mina söta små läsare! " Åh vart tusan har du hållt hus? ". Slå mig inte nu, men jag har inte orkar uppdaterat blogen. jag har haft ont i huvudet varje dag förra veckan och jag har haft en bloggtorka, plus att jag har varit upptagen under helgerna. Men jag ser att ni vart inne och besökt bloggen ändå, så glad jag blir! Ska försöka bättra mig nu! 
 
Har som sagt fortfarande bloggtorka så här får ni en lista med "frågor någon aldrig ställer". Så då ger jag er svar man aldrig får. 
 
P.S Glöm inte att tävlingen avlsutas snart, den 11! 
Åh vad jag saknar detta hår! 
 
 Sover du med dina garderobsdörrar öppna eller stängda? 
Skulle vilja svara stängda, men eftersom jag har skjutdörrar med speglar på så känns det faktiskt bättre att ha garderobsdörrarna öppna. Annars stör jag mig på att varje gång jag rör mig så ser jag mig själv i speglarna. Jag har alltså speglarna rakt framför min säng. Kan också bli rädd, och inbilla mig att jag kommer se någon i speglarna haha! Bäst att vara på säkra sidan å ha garderoben stängd. 
 
Sover du med dina lakan instoppade eller inte? 
Haha jag måste bara älska dem här frågorna! Lakanet ska alltid vara instoppat! Lakanet ska vara spänt också, annars kan jag inte sova på det haha! 
 
Tycker du om att använda post-it-lappar? 
Jaaaa, bara om de är färgglada. Skriver dock massa lappar för jag tycker det är kul. I slutändan blir jag bara stressad och rycker ner alla lappar! Så de fyller ingen bra funktion tyvärr, haha! 
 
Om någon tar kort på dig, brukar du då le? 
Ler nästan alltid! Kan inte posera om inte jag själv får ta bilden haha! Tänk att se bilden i efterhand och ångra sig stort för att man ser ut som någon som "försöker för mycket". 
 
Har du någonsin räknat dina steg när du går? 
Förut räknade jag alla steg jag tog från mitt hus och ner till busshåldsplatsen haha! Kommer dock inte ihåg hur många steg det var! 
 
 Är du rädd för höjder? 
Nej, tvärtom, älskar höjder! Man känner sig så maktlös men samtidigt så himla lugn. #djup 
 
Sjunger du i bilen? 
Kan man göra annat än att sjunga i bilen? Svar nej. 
 
Senaste gången du fick ett porträtt taget av en fotograf?
Det var nog på min bal i nian skulle jag tro. Två år sedan. 
 
Tror du på spöken?
Skulle ljuga om jag sa att de inte finns. 
 
Någonsin har en Deja-vu känsla?
Ja väldigt ofta. Det är till och med så läskigt att jag redan vet vad som ska hända här näst ibland. 
 
 Har du någonsin gråtit för att du var så glad? 
Ja, sånna tillfällen då man har världens bästa vänner, fina platser, ingen stress och man får njuta av livet tillsammans med de bästa. Då kan jag gråta av lycka. 
 
 Någonsin varit kär? 
Nej, men inte så långt ifrån nu. 
 
Är du en fönster person eller en gång personen? 
Fönster, alltid fönster! 
 
Hur lindrar du stress? 
Med musik, planera upp mitt plugg, se till att ha en fritid med roliga aktiviteter. 
 
Bästa videon på youtube? 
Ni som följer therese lindgren på youtube, ni måste bara älska den här videon! Spola en minut in på videon. 
 Tycker du om att mysa? 
Älskar att myyyyyysa! 
 
 Äger du dyra smycken? 
Jao, jag har ärvt ett par. 
 
 Välj ett ärr på din kropp?
Haha mitt ärr på mitt knä. På något vis har jag lyckats ramlat på moppe, kört norska fyllan och ramlar på cykel och skrapat upp samma knä varje gång. 
 
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? 
Tusen kartonger ungefär! 
 
 Flirtar du mycket?  
Är jag väl ute på fest så flirtar jag mycket haha! 
 
 Läser du dagstidningen? 
Bara horoskåpet på baksidan! 
 
 
#1 - Marika

Hej fin blogg du har, har du hört Broken Door senaste singel All I Ever? :)

Svar: Tack så mycket! Nej den har jag inte hört, kram :)
Emilia Sjödin

#2 - N

Ibland har man bara inte feeling för bloggen eller inte hinner med, det kommer oftast tillbaka sen ändå :D

Svar: Ja men precis ! :)
Emilia Sjödin

#3 - KassandraPalma

riktigt härliga frågor och svar!!

älskar Therese, så grym!

Svar: Roligt att höra ! Ja hon är sjukt bra
Emilia Sjödin

#4 - Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) Vad roligt!!

Och kul att läsa alla dina svar :) KRAM!

Svar: Kul att höra ! :)
Emilia Sjödin