Emilia Sjödin

Glossybox Mars 2015
 
Dessa produkter fick jag i månadens glossybox. Såhär längre tror jag aldrig att jag har väntat med att visa produkterna för er. Fick boxen i förrgår hehe. Förresten! Förra månaden fick jag ingen box eftersom det krånglade med betalningen. 
 
Men här är månadens produkter : 
 
Make up store lipstick - Färgen scarlet. Den är lite väl för orange för min smak. Hade varit mycket finare om den var mer åt det rosa hållet. Men den går nog att göra finare med ett läppglans över. 
Pris : 170kr/st. 
 
Royal Apothic Tinties Lip Butter, Pink. Denna läppbalsamet kommer i en jättesöt liten burk. Den har rosa färg och blir verkligen så fin på läpparna. 
Pris: 140kr/3,4g. 
 
Naobau Natrual& Organic moisturizing peeling. En peeling med 98,8% natruliga ingredienser. Jag har hinnit testat den och den är verkligen superbra! Har nog aldrig blivit så len av en peeling förut. Ett stort plus! 
Pris: 179kr/100ml.  
 
Elizabeth Moth you're so fine liquid eyeliner, glitterati. En superbra eyeliner! Den bästa jag har testat ! Den är verkligen supersmal och jättenkel att applicera. Enda nackdelen är att skaftet är så långt att det blir jobbigt att hålla i eyelinern. Det finns glitter i den men det är absolut inget jag märker när man väl har applicerat den. 
Pris: 148kr/2,3g. 
 
Oral-B 3D white luxe pearl shine - lansering. En tandkräm helt enkelt haha! 
Pris: 34,90kr/75ml. 
 

Jag är verkligen supernöjd med alla produkterna utom tandkrämen! Betyget blir 4/5! 
Favoriten är helt klart eyelinern! 
 
 
 
#1 - ▲ R O B I N N S

Fina färger! :)

Svar: kul att du tycker det! :)
Emilia Sjödin

#2 - Hannah S.

Åh är så sugen på att börja beställa glossyboxen också! :)

Svar: det tycker jag du ska göra! :)
Emilia Sjödin

#3 - milina.blogg.se

Lip buttret fick jag i min förra box :)

Svar: Jaha okej! :)
Emilia Sjödin

#4 - Petra Z

Vilken fin färg du fick på läppstiftet! Själv fick jag knallröd :( Haha

Svar: Men knallrött skylla jag hellre vilja ha ! Haha :)
Emilia Sjödin

#5 - tommy

fina bilder

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin