Emilia Sjödin

Behöver sommar
 
Heeeeej! Visst blev man glad av dessa bilder? Så grönt och värsta sommarfeelingen. Jag har i alla fall ledsnat på skolan och vill genast ha sommar! Håller ni med mig? Har ni mycket plugg i skolan? Jag har plugg så det räcker kan jag säga. Vill bara att sommaren ska snabba sig så man kan få vara ledig. Ett sommarlov skulle inte sitta fel. 
 
Jag hoppas att allt är superbra med er. Kämpa på i skolan. Det är bara fyra måndagar kvar till sommarlovet nu! 
 
Ha det bäst! KRAM! 
 
#1 - Paulina

Håller med. Tycker att skolan kan ta slut nu, haha ...

Svar: Ja det hade inte varit helt fel! Kram :)
Emilia Sjödin

#2 - hjjonsson.blogg.se

Skit vad jag lääängtar!!

Svar: Jag med ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Moa Örnberg

Vilka härliga bilder, du får mig att längta ännu mer! :)

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#4 - Alice

Längtar såå mycket! Ska börja gymnasiet till hösten också, längtar jättemycket!

Svar: Åh vad roligt ! Vad har du valt för linje ? :) kram
Emilia Sjödin