Emilia Sjödin

Brände nästan upp min katt
 
 
Hejsan! Roligt att ni tyckte om mitt förra inlägg, vad glad jag blir!  
 
Jag fick i fotouppgift från skolan att ta en dramatisk bild där man skulle använda sig av ljus. Jag placerade då min katt i ett mörker och lös upp hennes kropp så att huvudet försvann. Jag tog även några levande ljus i bakgrunden så att konturer skulle växa fram. Men saken var den att min katt hela tiden skulle dra sin svans över ljusen. Jag trodde jag skulle bränna upp henne haha! 
 
Hoppas allt är bra med er! Imorgon är det fredag och 21 dagar kvar till sommarlovet, i allafall om ni slutar den 12 Juni. 
KRAMAR! 
 
 
#1 - || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Talande bilder :)

Svar: Vad kul att du tycker det! :)
Emilia Sjödin

#2 - Anonym

snygga bilder och helt unika! :)

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Emelie

Åh vad fina bilder!! Jag slutar den 10:e moaahha
Kramis<3

Svar: Tack så mycket! Å nej vad fusk haha!
Kram på dig :) <3
Emilia Sjödin